انجام ضدعفونی روزانه بانک ها و محله های بیرجند به همت کانون سید الشهداء

زنگویی گفت: به همت فعالان کانون فرهنگی هنری آدینه، مصلی و محله های اطراف این مصلی روزانه ضد عفونی و گند زدایی می شود.

«محمد حسن زنگویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، بانک ها، بلوار غدیر و محله سجادشهر بیرجند روزانه به همت بچه های مسجد ضدعفونی و گند زدایی می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء بیرجند افزود: به همت فعالان کانون سیدالشهداء در محله سجادشهر بیرجند، سه تیم شامل جوانان و نوجوانان تشکیل شده و محله های مجاور این مسجد روزانه ضدعفونی و گندزدایی می شود.

 

زنگویی گفت: کانون سیدالشهداء بیرجند، 150 عضو ثبت شده در سایت بچه های مسجد دارد و در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق فعالان کانون سیدالشهداء اطلاع رسانی های لازم انجام شده است.

 

وی افزود: به درخواست نمازگزاران، نماز جماعت با تعداد کمی نمازگزار برگزار و هرکس مهر شخصی همراه دارد و موارد بهداشتی کاملا رعایت می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء بیرجند بیان کرد: این کانون در سامانه فهما 800 امتیاز کسب کرده است و ثبت فعالیت در این رویداد ملی از طریق بچه های مسجد انجام می شود ولی تاکنون نتوانسته ایم تمامی فعالیت های فرهنگی شامل ولادت ها، شهادت ها و فعالیت ورزشی را ثبت کنیم.

 

زنگویی بیان کرد: این کانون تاکنون اقلام بهداشتی و معیشتی شامل محلول ضدعفونی و گوشت را رایگان بین مردم محروم منطقه توزیع کرده است.

 

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته کانون سیدالشهداء، ۱۰بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 50 تا 100 هزار تومان را بین محرومان محله توزیع کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء بیرجند افزود: برای ضد عفونی محله های اطراف مسجد و دریافت ماشین آلات ضد عفونی با استاندار خراسان جنوبی مکاتبه شده است که در صورت تامین، ضد عفونی محله ها و بانک ها با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 906747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha