آماده باش ۹۳ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی

میرجلیلی گفت: به توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش ها رگباری ۹۳ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

«سید ابوالحسن میرجلیلی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی خراسان جنوبی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی و وقوع بارش های رگباری، 93 تیم امدادی و عملیاتی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به باران های بهاره در روزهای نخست سال 99، گفت: 93 تیم مدیریت بحران شامل شامل هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، راهداری و پلیس راه هستند از ظهر شنبه  تا صبح سه ‌شنبه هفته جاری به حالت آماده باش کامل خواهند بود.

 

میرجلیلی با بیان اینکه در روزهای نخست نوروز 99 شاهد کاهش محسوس دما هستیم، افزود: بنا به اخطاریه جوی هواشناسی در این مدت و بارش های رگباری در شمال شرق استان، مردم باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

 

وی از مردم، کشاورزان و دامداران خواست تا در این مدت از قرار گرفتن در حریم و بستر رودخانه‌ ها و از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند و اقدامات پیشگیرانه را در برابر سرما انجام دهند.

 

گفتنی است سامانه بارشی جدید از (۲۹ اسفندماه) تا روز سه شنبه (۵ فروردین ماه) فعال خواهد بود و با ورود این سامانه به استان؛ از روز شنبه هفته آینده وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش رگباری قابل پیش‌ بینی است.

 

 

 

کد خبر 906961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha