سارقان احشام در دام ماموران پليس اردكان/ دستگيري سارق موتورسيكلت

صادقیان از دستگيري ۲ نفر سارق احشام و کشف ۲۵ رأس دام سرقت شده از آنان در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان اردکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سید رضا صادقیان» در گفت و گویی در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع يک فقره سرقت احشام در يکي از روستاهاي تابعه شهرستان اردكان لذا شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که سرقت احشام توسط يک دستگاه وانت نيسان با 2 نفر سرنشين انجام شده که بلافاصله مشخصات به تمامي واحدها و همچنين شهرستان هاي همجوار اعلام شد كه ماموران ايست و بازرسي نائين، سارقان را در حين عبور از ايست و بازرسي شناسايي کردند و خودروي متهمان را توقيف و سارقان را دستگير كردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان اظهار داشت: در بازرسي از خودروي وانت نيسان سارقان، 25 راس دام سرقتي کشف كه ماموران پليس آگاهي ضمن اخذ نيابت قضايي متهمان را به همراه خودرو و احشام كشف شده به شهرستان اردكان دلالت كه در بازجويي هاي فني متهمان به دو فقره سرقت احشام شامل 50 راس دام در شهرستان هاي اردكان و ميبد اعتراف كه در اين رابطه پرونده قضايي تشكيل و متهمان تحويل مراجع قضائي شدند.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از احشام و اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عوامل زمينه‌ساز بروز سرقت از دامداري ها مي‌باشد كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت توجه به توصيه‌هاي پليس را مورد تاكيد قرار دهند.

صادقیان در ادامه از دستگيري يك نفر سارق سابقه دار و كشف يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي در شهرستان اردکان خبر داد و اذعان کرد: ماموران پليس اين فرماندهي در پي اعلام وقوع يك فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهر اردكان شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ابراز کرد: ماموران يگان امداد اين فرماندهي با انجام گشت زني هدفمند در سطح شهر ضمن مشاهده موتورسيكلت سرقتي با مشخصات اعلام شده در يك عمليات غافلگيرانه سارق موتورسيكلت كه از افراد سابقه دار شهرستان بود را دستگير و موتورسيكلت متهم را توقيف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان بیان کرد: متهم پس از انتقال به يگان انتظامي در بازجويي هاي فني و پليسي به سرقت موتورسيكلت اعتراف كه در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و تحويل مراجع قضائي شد

گفتنی است که سرهنگ سید رضا صادقیان همچنین از دستگيري عاملان تهيه و توزيع مواد محترقه در اين شهرستان و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر با يك كيلو و 35 گرم ترياك خبر داد.

کد خبر 907665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha