تعداد قربانیان مصرف الکل تقلبی در البرز به ۲۰ نفر رسید

مددی با اعلام خبر افزایش قربانیان مصرف الکلی تقلبی در البرز گفت: بنابر آخرین آمار تعداد قربانیان مصرف الکل تقلبی در استان البرز به ۲۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسن مددی» با اعلام خبر افزایش قربانیان مصرف الکلی تقلبی در البرز گفت: بنابر آخرین آمار تعداد قربانیان مصرف الکل تقلبی در استان البرز به ۲۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: براساس اعلام مراجع انتظامی همچنین تحقیقاتی که از طرف خانواده های قربانیان و افراد بستری شده در بیمارستان صورت گرفته است شاهد رشد قربانیان مصرف الکل تقلبی در این استان هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت هشدارها در خصوص عواقب جانبی مصرف مشروبات الکلی تقلبی اظهار کرد: افراد سودجو با استفاده از الکل متانول صنعتی اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی کرده اند.

 

مددی با ضرورت هوشیاری شهروندان مبنی بر عدم استعمال این مواد توضیح داد: تا کنون ۲۰ نفر از افرادی که از این محصول استفاده کرده اند دچار مسمویت و فوت شده اند.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرج خاطرنشان کرد: دستور جدی در خصوص برخورد قاطع با توزیع کنندگان صادر شده است همچنین چند نفر در این جریان بازداشت شده اند.

 

 

کد خبر 908061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha