کرونا هیچ مرزی نمی شناسد

عزیزی ابراز کرد: ویروس کرونا که امروز با آن رو در رو هستیم، هیچ مرزی نمی شناسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «جمال الدین عزیزی بندرآبادی» در پیامی تصویری خطاب به کلیه شهرداران شهرهای دنیا که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد اظهار داشت: شهر میراث جهانی یزد این روزها همانند سایر کشورهای جهان و سراسر دنیا، درگیر مقابله با ویروس منحوس کرونا شده است.

وی با بیان اینکه جانِ هموطنان و همشهریان ما در خطر ابتلا به ویروس کرونا است اضافه کرد: ولی تحریم هایی که بر علیه کشورمان اعمال شده است باعث شده است که نتوانیم امکانات و تجهیزات مورد نیاز را به سرعت تامین کنیم.

این مقام مسئول گفت: هر چند نیروهای جهادی ما در همه بخش ها از جمله کادر خدوم درمانی و بخش های خدمات توانستند بسیاری از این ضعف ها را پوشش دهند اما شهرهای دنیا و مجامع بین المللی اگر این تحریم های ظالمانه را کنار نگذارند، به مردم میهن ما کمک رسانی نکرده و اجازه مبادلات پولی و مالی را ندهند این بحران برای ما سخت تر خواهد بود.

وی یادآور شد: خطاب من به شهرداران شهرهای دنیا این است که من هم مثل شما وظیفه مراقبت و صیانت از مردم شهر را دارم ولی این ویروس که امروز با آن رو در رو هستیم هیچ مرزی نمی شناسد و همه ما در معرض خطر قرار داریم.

شهردار یزد در پایان تاکید کرد: از همه شما شهرداران شهرهای دنیا تقاضا دارم تا کمک کنید تا با هم این ویروس را از بین ببریم و شکست دهیم.

کد خبر 910773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha