مردم به پارک های بزرگ و بوستان های محله ای یزد مراجعه نکنند

عزیزی از مردم و شهروندان یزدی درخواست کرد تا از مراجعه به پارک های بزرگ و پارک های محله ای سطح شهر یزد خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «جمال الدین عزیزی بندرآبادی» پس از برگزاری جلسه مدیریت ترافیک شهر یزد که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مربوطه برگزار شد طی پیامی تصویری که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد به تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد.

وی افزود: جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مقرر شد که شهرداری یزد، خروجی های شهر به سمت کمپ های کویر و سایر خروجی ها از مسیرهای مختلف را مسدود کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین کنترل هایی در میدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و میدان حضرت امام علی (علیه السلام) یزد صورت می گیرد تا اینکه خروجی های غیر ضروری از این شهر متوقف شود.

وی به تعطیلی کلیه پارک ها و عدم ارائه سرویس در بوستان های سطح شهر یزد اشاره و ابراز کرد: توقف وسایل نقلیه در اطراف پارک ها نیز ممنوع است. از مردم یزد نیز می خواهیم که به پارک های بزرگ و پارک های محله ای مراجعه نکنند.

شهردار یزد گفت: مقرر شده است که آذین بندیِ جهان شهر یزد برای اعیاد پیش رو نیز توسط شهرداری صورت گیرد.

عزیزی در پایان تصریح کرد: بهترین و راحت ترین راه و شیوه برای شکست ویروس کرونا، در خانه ماندن است چراکه بیرون آمدن از خانه، نتیجه ای به جز سردرگمی و اتلاف وقت ندارد.

همراه با تشدید محدودیت های ترافیکی، کلیه خروجی های شهر یزد مسدود شده است و با انسداد خروجی میدان مرحوم حضرت آیت الله مدرسی (رحمه الله علیه) فقط افراد با شرایط ویژه اجازه تردد خواهند داشت. از شهروندان یزدی خواسته شده است از ترددهای غیر ضروری اکیداً خودداری کنند.

البته کارمندان و کارگرانی که محل کار آن‌ها خارج از شهر یزد است با ارائه کارت شناسایی و یا معرفی‌نامه‌ای که قبلا صادر شده است حق عبور خواهند داشت.

گفتنی است که مقرر شده است به مدیران مناطق پنج گانه و سازمان های شهرداری یزد ابلاغ شود کلیه فعالیت های عمرانی و عملیات ساختمانی در سطح شهر (دولتی و خصوصی) تا روز شانزدهم فروردین ماه سال جاری متوقف شود.

کد خبر 911166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha