لزوم بسترسازی برای کسب و کارهای خرد

حجت‌الاسلام صدوقی بر لزوم و ضرورت بسترسازی برای کسب و کارهای خرد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صدوقی» در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر و قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد بر لزوم آمادگی جامعه تاکید کرد و گفت: کرونا ابعاد مختلفی دارد که برخی مسائل آن به مرور ایجاد می شود و با همراهی مردم قطعا از مشکلات پیش آمده عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با همت مسئولین و نیت بلند خیرین، خوشبخاته در حوزه کمک های درمانی با کمبود مواجه نیستیم و در حوزه بهداشت هم نیازهای مرکز بهداشت استان پاسخ داده شد.

مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی استان یزد افزود: با کمک گروه های مردمی و شهرداری یزد مسائل معیشتی در اولویت قرار گرفت و در دو مرحله بسته های غذایی و بهداشتی تهیه و توزیع شد. باید بستری فراهم کنیم که به سمت زندگی با کرونا برویم و سیاست جامعی برای حفاظت از نیروهای کار و مردم در اجتماع داشته باشیم.

وی بر کمک به اشتغال های خرد تاکید کرد و ادامه داد: بسترسازی برای کسب و کارهای خرد با راه اندازی سایت اینترنتی و فروش آنلاین از دیگر مواردی است که با گروه های مختلف دنبال می شود تا مشاغلی که با مشکل روبرو هستند از این طریق به فعالیت خود ادامه دهند. این بسترسازی در حوزه پزشکی با راه اندازی مشاوره تلفنی بر بستر وب آغاز شده و سایر بخش های سلامت هم اعلام آمادگی کردند تا در این طرح مشارکت کنند.

یادگار بیت شهید محراب آیت الله صدوقی (رحمه الله علیه) در پایان افزود: با توجه به مشکلات اشتغال و رکودی که ممکن است در آینده با آن روبرو باشیم جلساتی با اصناف و فعالین بخش های اقتصادی و گردشگری آغاز شده است و امیدواریم اقدامات موثری برای استان رقم بخورد.

کد خبر 912940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha