دلجویی منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم از خانواده شهید مدافع سلامت

جوکار به صورت تلفنی از خانواده شهید مدافع سلامت و خانواده داوطلب ضد عفونی محلات به دليل عدم امكان ديدار حضوري در منازل دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد صالح جوکار» در تماس تلفنی با خانواده شهید مدافع سلامت، محمود شمس الدینی؛ ضمن عرض تسلیت به خانواده این مجاهد عرصه بهداشت و درمان کشور، عروج این انسان وارسته را جانسوز دانست.

وی افزود: خدمات ارزشمند شهید شمس الدینی به ویژه در بسیج جامعه پزشکی برای همیشه در خاطره مردم قدرشناس استان یزد و همکاران وی باقی می ماند و اجری عظیم برایش نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

خدمات و تلاش های متمادی و دلسوزانه شهید محمود شمس الدینی در بیمارستان های صحرایی در راستای خدمت به مردم محروم آن مناطق، مشارکت در کمک به سیل زدگان غرب کشور، همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم و ده ها خدمات ارزنده دیگر از این مدافع سلامت به یادگار مانده است.

منتخب مردم شهرستان های یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی دیگر با خانواده مرحوم محمد صادق ایلات منش که در عملیات ضد عفونی محلات، داوطلبانه فعالیت داشت و به دلیل ابتلا به ویروس کرونا آسمانی شد، ضمن ابراز تأسف و تأثر، از خداوند منان برای این مرحوم؛ عُلوّ درجات و حشر با ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستار شد.

کد خبر 915603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha