اجرای آموزش چهره به چهره در ۲۱ مدرسه عشایری آستارا

موسوی از اجرای آموزش چهره به چهره دانش آموزان در ۲۱ مدرسه محروم و صعب العبور شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سجاد موسوی» امروز(سه شنبه، ۲۶ فروردین) در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: طرح تداوم آموزش و آموزش چهره به چهره دانش آموزان در ۲۱ مدرسه محروم و صعب العبور بخش مرکزی و بخش لوندویل شهرستان آستارا که فاقد اینترنت هستند در حال اجرا است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه درقالب این طرح ۳۰۳ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش هستند،افزود: در قالب طرح تداوم آموزش، مدیر آموزگار، آموزگار و راهبران آموزشی در منازل دانش آموزان عشایری حضور یافته و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به آنان آموزش می دهند.

 

وی اظهارکرد: در کنار آموزش چهره ‌به ‌چهره؛ درس ‌نامه خودآموز و فیلم‌ های آموزشی قابل‌ استفاده در دستگاه ‌های نمایش خانگی توسط مدیرآموزگاران و راهبران آموزشی در اختیار دانش ‌آموزان مناطق عشایری قرار می گیرد تا از بودجه ‌بندی کتب درسی عقب نمانند.

 

موسوی با اشاره به اینکه به لحاظ آماری ۲ درصد از دانش ‌آموزان مدارس بندر آستارا تحت‌ پوشش این طرح قرار گرفته اند،گفت: اجرای این طرح هزینه مالی برای دانش ‌آموزان و والدین آنها ندارد.

کد خبر 916410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha