اطلاع مردم از برنامه دستگاه های اجرایی، رعایت حقوق شهروندی است

«فتح الله حقیقی» بر ضرورت اطلاع رسانی برنامه های اجرا شده در دستگاه های اجرایی شد و گفت: وقتی مردم در جریان امور قرار گیرند، حقوق شهروندی رعایت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه سه شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: 2 اردیبهشت سالروزتشکیل سپاه انقلاب اسلامی است.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه سپاه مظهر اقتدار و عزت نظام است، ادامه داد: سپاه برای اقتدار کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

وی با یادآوری اینکه دستگاه های اجرای تا یک ماه آینده دو نفر از نیروهای جوان تا 38 سال را که از علم و کفایت کافی برخوردار هستند را معرفی کنند، ادامه داد: این افراد تحت آموزش مدیریت نوین قرار خواهند گرفت.

 

استاندار زنجان یکی از موضوعات مهم در دستگاه های اجرایی را نظام آراستگی خواند و گفت: نظام آراستگی منشعب از مدیریت کیفیت است.

 

وی بر ضرورت اطلاع رسانی برنامه های اجرا شده در دستگاه های اجرایی شد و گفت: وقتی مردم در جریان امور قرار گیرند، حقوق شهروندی رعایت می شود.

 

به گفته حقیقی سازمان‌های مردم‌نهاد با مدیران در ارتباط باشند و مجمع مشورتی جوانان استان باید در مدیریت‌ها ورود پیدا کند.

 

حقیقی با تاکید براینکه مدیران از مشورت جوانان استفاده کنند، تصریح کرد: اندیشکده توسعه استان با حضور جوانان نخبه و تحت نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل شده و مدیران در این اندیشکده حضور پیدا کنند و خروجی این اندیشکده گزارش داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران موفق از نظر رسانه ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، عموم مردم، احزاب و سایر اقشار موثر، استخراج و اسامی آن‌ها در دهه فجر اعلام شود،افزود: منابع انسانی بزرگترین سرمایه یک دستگاه، مدیر و نظام است و منابع انسانی خوب و هماهنگ می‌تواند تغییرات فوق‌العاده‌ای در سیستم ایجاد کند اما منابع انسانی ناهماهنگ نه تنها تغییراتی ایجاد نمی‌کند بلکه سیستم با بیکاری پنهان مواجه می‌شود و این برای نظام اداری خوب نیست.

 

 

کد خبر 919028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha