سرانه هر قمی در بودجه امسال ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است

جلالی گفت: در بودجه سال ۹۹ سرانه هر نفر برای خدمات ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است که امیدواریم بتوانیم در تحقق بودجه موفق و شهری پویا و با نشاط داشته و خدمات رسانی به مردم داشته باشیم.

«عبدالله جلالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اقدامات شهرداری قم در خصوص کمک به ریشه کنی ویروس کرونا گفت: همان روزهای اول شورای اسلامی شهر قم به شهرداری اجازه داد تا سقف 3 میلیارد تومان برای ضد عفونی اماکن عمومی و همچنین اتوبوس ها و تاکسی هزینه کند.
 

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در راستای ضد عفونی معابر و همچنین المان سازی و تبلیغات شهری و تجلیل از این کادر شریف نیز اقداماتی صورت گرفت که قدردان تلاش های جامعه سلامت هستیم.


وی با اشاره به لوایح و طرح های شهرداری و شورا گفت: در سال گذشته، 640 لایحه توسط شهرداری و 21 طرح هم توسط شورا مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است. در این لوایح موضوع تفریغ بودجه و لایحه بودجه سال 99 و نامگذاری ها و خیلی از موضوعات بررسی شده است.


جلالی با اشاره به پروژه های در دست پیگیری گفت: یکی از آنها، تونل جمهوری است که در امتداد بلوار خیابان جمهوری بوده و سال گذشته شروع کرده ایم و بیش از 10 درصد هم پیشرفت داشته است.


رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: این پروژه یک کیلومتر طول دارد که هم تملک انجام می شود و هم عملیات اجرایی صورت می گیرد که امسال نیز منابع اعتباری خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.


وی گفت: تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی با پیامبراعظم(ص) 60 درصد پشیرفت فیزیکی که سه ماهه اول جاری به بهره برداری می رسد و رفوژکمربندی امام علی(ع) به طول 60 کیلومتر نیز که البته مربوط به حوزه شهر نمی شود و به حوزه اداره کل راه و شهرسازی است، اما در دست گرفته و 5 میلیارد تومان پیش بینی بودجه کردیم.


جلالی با اشاره به لزوم بهسازی ورودی های شهر قم گفت: یکی از آنها ورودی از سمت جعفریه است که تقاطع غیر همسطح امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) در دستور کار بوده و اعتبار خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.


وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای سبز و گردشگری گفت: باغ پرندگان یکی از مطالبات مردم است که خوشبختانه 85 درصد پیشرفت فیزیکی که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.


رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از پروژه ها تقاطع غیر همسطح میدان ولی عصر(عج) است که 90 درصد پیشرفت داشته و منابع اعتباری لازم هم برای آن پیش بینی شده و نیمه اول امسال به اتمام می رسد.
 

وی گفت: در بودجه سال 99 سرانه هر نفر برای خدمات 1 میلیون و 820 هزار تومان است که امیدواریم بتوانیم در تحقق بودجه موفق و شهری پویا و با نشاط داشته و خدمات رسانی به مردم داشته باشیم.

کد خبر 919760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha