عوارض واحدهای صنفی تعطیل شده اخذ نمی‌شود

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اقدامات شهرداری در جهت حمایت از واحدهای تجاری آسیب دیده از کرونا گفت: عوارض واحدهای صنفی تعطیل شده اخذ نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید امیر سامع» در نشست «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران» که پیش از ظهر امروز(سه شنبه 16 اردیبهشت) در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم، اظهار داشت: خدمات ما از اسفندماه سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا آغاز شد.

 

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: تلاش کردیم برای غرفه داران، متولیان اماکن ورزشی و پارکینگ ها تسهیلاتی در نظر گرفته بگیریم و نسبت به امهال اجاره بها و عوارض نیز اقداماتی صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که از واحدهای صنفی زیر مجموعه شهرداری که متوقف شده اند هزینه ای گرفته نمی‌شود، گفت: هر واحدی به میزان خسارتی که متحمل شده است مشمول بخشودگی می‌ شوند.

 

سامع در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: عدم درآمد، هزینه و خسارت از جمله فاکتورهای ما برای رسیدگی به این واحدها است و شهردار محترم نیز اعلام کرده اند که اگر بودجه ای به این بخش ها اختصاص داده شود می‌توانند همکاری بهتری با ستاد استانی مقابله با کرونا داشته باشند.

کد خبر 925263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha