کارگران روز مزد و دست فروشان اولویت اول توجه هستند

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آسیب هایی که ناشی از کرونا گریبان گیر مردم شده است، گفت: کارگران روز مزد و دست فروشان اولویت اول توجه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید امیر سامع» در جلسه فوق العاده «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به کارگران در شرایط فعلی اظهار داشت: برای افرادی که کسب و کاری نداشتند و دست فروشان و روزبازاران یک لیست باکدملی ارائه کرده ایم.

 

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان این که این افراد اولویت اول محسوب می‌ شوند، گفت: این افراد به اضافه تعداد افرادی که در انبارهای بازیافت کار می‌کنند در آینده مورد کمک قرار خواهند گرفت.

 

وی بیان داشت: شهرداری قم در قالب استمهال چک ها و نگرفتن اجاره ها کمک کرده است، اما باید به دو بخش دست فروشان و کارگران روز مزد بیشتر رسیدگی شود.

 

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام «لطفی نیاسر» نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه های متنوع زیادی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان قم در ادامه عنوان کرد:اما به دلیل این که هنوز استان قم وارد وضعیت سفید نشده است، این آمادگی را داریم که در قالب برنامه های مختلف با حضور مسؤولان نسبت به بیماری کرونا تذکرات جدی داده شود، همچنانکه ما در ایام ماه رمضان برنامه گفت‌وگوی ویژه نداریم ولی به دلیل شرایط موجود آمادگی جلسات گفت‌وگوی ویژه نیز وجود خواهد داشت.

کد خبر 920807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha