برگزاری برنامه های فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان در قم

مقیمی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، برنامه های فرهنگی و مسابقات ویژه در استان قم با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار می شود.

«مهدی مقیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: تمامی برنامه ریزی ها در قالب جشنواره قرار بندگی برنامه ریزی شده است که همشهریان می توانند در بخش های مختلف در این جشنواره شرکت کنند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: یکی از برنامه ها برگزاری مسابقه اذان و تلاوت قرآن مجلسی است که علاقه مندان می توانند، آثار خود را به صورت ویدئویی به مدت یک دقیقه ارسال کنند.

 

وی بیان داشت: در این بخش 30 نفر به عنوان منتخب انتخاب شده و جوائز ارزنده ای به آنها اهدا می شود.

 

مقیمی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقه قصه گویی با موضوع داستان های قرآنی و زندگی اهل بیت(ع) نیز از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده و مخاطبان می توانند فایل صوتی به مدت دو دقیقه را ارسال کنند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: از دیگر برنامه های انجام شده برگزاری برنامه شادیانه است که طی آن کلیپ های طنز یک دقیقه ای استنداپ و دانسمش و لطیفه گویی در قالب فایل ویدئویی به مدت یک دقیقه را همشهریان می توانند ارسال کنند.

 

وی گفت: در این بخش همچنین همشهریان می توانند مسابقاتی از قبیل لیوان چینی، حرکات ورزشی و ... را نیز در قالب فایل تصویری ویدئویی به مدت یک دقیقه ارسال و از جوائز ارزنده این بخش برخوردار شوند.

 

مقیمی گفت: جشنواره قرار بندگی با موضوعات مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، تلاوت قرآن کریم، اذان گویی، قصه گویی، تولیدات و محصولات خانگی، حرکات ورزشی و تفریحی و... برگزار می شود که تلاش خواهیم کرد در این ایام که تاکید بر حضور در منازل است و با بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان، برنامه های فرهنگی و شادی را برگزار کنیم.

 

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا، تلگرام و اینستاگرام به آدرس @Qomfv ارسال کنند.

کد خبر 920562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha