اقدامات جزیره‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی مطلوب نیست

حجت الاسلام حسینی گفت: ورود به امور خیریه برای جلوگیری از اقدامات جزیره ای و کمک به رفع محرومیت زدایی امری ضروری است.

حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: با توجه به سبقه فرهنگی انقلاب اسلامی و همچنین فرهنگی بودن بیشتر اقدامات اوقاف در جامعه نیاز است تا به بحث پیوست های فرهنگی در موقوفات توجه ویژه صورت گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی افزود: فرهنگ به عنوان مجموعه ای از باورها، اعتقادات و سبک زندگی جامعه ریل گذار کارهای اجرایی در این اداره کل است.
وی ادامه داد: امور خیریه نیز جزو امور مغفول مانده در این حوزه فرهنگی است که با توجه به چشم انداز ترسیم شده از سوی ریاست سازمان ورود به این بخش برای جلوگیری از کارهای جزیره ای و کمک به رفع محرومیت زدایی امری ضروری است.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: در همین رابطه باید ۴۵ مرکز افق با محوریت امامزاده ها به منظور انجام امور اجتماعی، فرهنگی و قرآنی ایجاد شود.
وی به رزمایش ضیافت همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: ازجمله برنامه های پیش بینی شده برای استان تهیه بسته های غذایی بود که با شروع آن از مسجد امام رضا(ع) در تبریز سه هزار بسته تهیه شد و تا ۱۰هزار بسته این میزان را ارتقاء خواهیم داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزاری با شکوه طرح رزمایش ضیافت همدلی توسط رؤسای مراکز شهرستانها را ضروری دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه دغدغه مند هستند و باید با تلاش خود به خواسته ایشان جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 920259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha