روزانه ۲ هزار عدد ماسک بهداشتی در مسجد قدس تبریز تولید می شود

روزانه ۲ هزارعدد ماسک به همت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد قدس شهرک شهید یاغچیان تبریز تولید می شود.

«رقیه فولادوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از تولید روزانه 2 هزارعدد ماسک بهداشتی توسط بانوان جهادگر کانون فرهنگی هنری و بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد قدس خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه بشری، همواره بار مشکلات را بر دوش می کشند و به نوعی شریک غم خانواده هستند؛ بنیانگذار انقلاب اسلامی از زنان به عنوان پشتوانه انقلاب و اسلام یاد کرده و فرمودند؛ «ملتی که بانوانش در صف مقدم برای پیشبرد مقاصد اسلامی هست، آسیب نخواهد دید».

فولادوند با بیان این که بانوان مسجد یاغچیان تبریز در سنگر مقابله با کرونا فعالیت دارند، افزود: بانوان یاریگران کادر درمانی و خدمت رسان اقشار آسیب پذیر در این روزهای بحرانی هستند؛ از جمله زیبایی های همدلی مردم در دوران بیماری کرونا، همکاری و همیاری بانوان برای کمک به هموطنان و کادر درمانی است، آنها هر کدام با قرار گرفتن در گروهی به انجام کارهای مفید و مورد نیاز مشغول شدند و هرچه در توان داشتند به صحنه آوردند.

او ادامه داد: 30 نفراز بانوان جهادگر مسجد یاغچیان روزانه 2 هزار عدد ماسک بهداشتی تولید و در اختیار ناحیه مقاومت بسیج قرارداده و در آنجا بعد از مراحل ضدعفونی و بسته بندی، در بین مراکز درمانی و مردم توزیع می گردد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز حرکت جهادگران مسجدی را حاکی از همدلی و وحدت مردم منطقه و آثاری به یاد ماندنی از دوران 8 سال دفاع مقدس دانست که مردم غیور به صورت خودجوش در این روزهای بیماری به صورت شبانه روز نقش ارزنده دراین زمینه از خود نشان دادند.

کد خبر 919692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha