رزمایش کمک مومنانه به همت جهادگران مسجد قدس تبریز

۳۵۰ سبد کالا به همت کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مقاومت حضرت رقیه مسجد قدس پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«رقیه فولادوند» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای 350 بسته سبد کالا به همت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه مسجد قدس شهرک شهید یاغچیان تبریز در راستای لبیک گویی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه به اقشار ضعیف جامعه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی که در روز نیمه شعبان داشتند چند موضوع مهم را مطرح کردند. یکی از موضوعات مهم مطرح شده توسط ایشان،موضوع حمایت از نیازمندان است که نباید در ایام بیماری کرونا و وضعیت بد اقتصادی از نیازمندان قافل شد و همواره باید دست این افراد را گرفت.

فولادوند افزود: پس از فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از افراد مستضعف، رزمایش همدلی امروز توسط جوانان و خادمان انقلابی مسجد اجرا شد و بسته های سبد کالا بین نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا شغل خود را ازدست داده اند،توزیع شد.

وی؛ این کمک ها را در قالب 350 بسته سبد کالا شامل اقلام برنج، گوشت، روغن، رب، ماکارونی، و... به ارزش هر بسته 200 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در این مرحله از رزمایش مبلغ 63 میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز ضمن تجلیل و قدرانی صمیمانه از خیرین و دست اندرکاران تلاشگر این مجموعه؛ از خیرین بزرگوار درخواست کرد که در این روزهای سخت به کمک آمده و با سخاوت و مهربانی دل های بیشتری از نیازمندان را شاد کنند.

کد خبر 920369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha