بسیاری از بنگاه های اقتصادی استان دچار آسیب های جدی شده اند

ژائله گفت: بسیاری از بنگاه های اقتصادی در ماه های اخیر بویژه پس از شیوع بیماری کرونا دچار آسیب های جدی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «یونس ژائله» امروز در مراسم اهدای ۱۰ هزار بسته غذایی به خانواده های نیازمند استان اظهار داشت: در ماه هایی که مردم ایران درگیر ویروس کرونا هستند فعالان اقتصادی استان می بایست بیش از پیش در تامین معیشت خانواده های کم برخوردار ایفاء نقش کنند.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز با تشریح فعالیت های اتاق تبریز در مواجه با ویروس کرونا  اظهار داشت: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان و در راس آن هیئت نمایندگان اتاق تبریز در یاری رساندن و کمک به مردم و خانواده های نیازمند و کم برخوردار جامعه در این مقطعه تاریخی نقش مهمی ایفا کرده و با اهدای مواد ضد عفونی کننده در روزهای آغازین بیماری در جلوگیری از شیوع این ویروس از هیچ کوشش دریغ نکرده اند.
وی در مورد اقدامات اخیر فعالان اقتصادی استان در تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی گفت: مدیران بخش خصوصی با توجه به شرایط پیش آمده و ماه مبارک رمضان مقادیر قابل توجهی به این موضوع اختصاص داده اند.
ژائله خاطرنشان کرد: با توجه به این نکته که در اولین روزهای ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم، امیدواریم هیچ سفره ای خالی از نعمات پروردگار نبوده و الطاف خداوند شامل حال تمام بندگان باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به احتمال گسترش این بیماری در ماه های آینده کمک های نقدی یا  غیر نقدی فعالان اقتصادی و مردم تا شکست کامل کرونا ادامه داشته باشد.
رئیس اتاق تبریز در خصوص وضعیت بنگاه های اقتصادی در ماه های اخیر گفت: بسیاری از بنگاه های اقتصادی در ماه های اخیر بویژه پس از شیوع بیماری کرونا دچار آسیب های جدی شده اند که در این مورد همدلی و حمایت مسئولان دولتی بویژه روساء سه قوه بیش از پیش احساس می شود.
ژائله  خاطرنشان کرد: برای حل مسائل و مشکلات بنگاه های اقتصادی برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه بسیار حائز اهمیت بوده و انتظار فعالان اقتصادی در شرایط فعلی (رکود و تورمی) حمایت بیشتر مسئولان امر است.
همچنین محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با قدردانی از فضای ایثار و فداکاری و خود گذشتگی که در جامعه ایجاد شده است؛ از فعالان اقتصادی و هیات رئیسه و هئیت نمایندگان  اتاق تبریز به خاطر کارهای خیری که انجام داده اند قدردانی کرد.
 

کد خبر 922265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha