اجرای رزمایش مواسات به همت کانون های مساجد روستای خلجان

کانون های فرهنگی هنری باقرالعلوم و آل طاها و پایگاه های مقاومت بسیج شهید چمران و زینب کبری خواهران روستای خلجان تبریز، اقدامات جهادی مشترک برای مقابله با بیماری کرونا انجام می دهند.

«مهدی پوررجبعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اقدامات مشترک کانون های فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) و آل طاها و پایگاه های مقاومت شهید چمران و زینب کبری(س) خواهران در مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) مسجد صاحب الزمان روستای خلجان تبریز گفت: طبق فرمایش رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات و رزمایش انفاق کانون های فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) و آل طاها با کمک پایگاه های مقاومت شهید چمران و زینب کبری(س) خواهران، رزمایش خود را با تهیه و توزیع ۴۰ بسته غذایی و اهدای ۱۰۰ هزار تومان پول نقد به خانواده های آسیب پذیر از ویروس کرونا آغاز کردند.

پوررجبعلی با اشاره به فرمایشات مقام معظّم رهبری در راستای کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، گفت: علاوه بر تهیه و توزیع بسته های غذایی، بسته های بهداشتی شامل ماسک به تعداد ۷ هزار عدد و ۳ هزار بطری ضدعفونی کننده، سم پاشی و گند زدایی تمام خیابان ها، کوچه ها، ماشین ها، مساجد، درب منازل منطقه برای دومین بار و دوخت روزانه ماسک به همت خواهران بسیج از دیگر اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا نام برد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) مسجد صاحب الزمان روستای خلجان تبریز ضمن تقدیر از خانواده ای که در روستای خلجان هزینه مراسم ختم چهلم خواهرشان را در قالب ۱۲ بسته غذایی و اهدای ۱/۵ میلیون تومان پول نقد به موسسه قلب های سبز کردند؛ خاطرنشان کرد: در این روزهای سخت اقتصادی و مبارزه با ویروس کرونا خلق چنین صحنه های ناب، تا ابد ماندگار خواهد بود.

 

کد خبر 923536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha