اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و دفاع بیولوژیک به همت جهادگران مسجد الزهرا

اهدای۳۱۳ بسته معیشتی به تعداد یاران امام زمان(عج) میان خانواده های آسیب پذیر از کرونا و برگزاری رزمایش دفاعی بیولوژیک طی۳ مرحله بخشی از اقدامات مسجد الزهرا شهرک اندیشه تبریز است.

«یعقوب باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات کانون فرهنگی هنری الزهرا و پایگاه بسیج مقاومت ذوالفقار مسجد الزهرا (س) شهرک اندیشه تبریز پرداخت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا مسجد الزهرا(س) شهرک اندیشه تبریز گفت: با توجه به شرایط خاصّی که بر اثر شیوع بیماری کرونا در استان ایجاد شده است، نیروهای مخلص بسیج و کانون فرهنگی هنری در کنار مردم در جهت خدمت رسانی و رفع دغدغه آن ها حضور دارند و امروز هم فعالان کانون و بسیج ذیل امر،ولی و رهبرفرزانه انقلاب به صورت جهادی اقدام به برگزاری رزمایش دفاعی بیولوژیک و عملیّات پاکسازی و سم پاشی و ضد عفونی مساجد، مجتمع ها، خیابان ها، کوچه ها،ماشین ها، درب منازل تمامی شهرک جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در ۳ مرحله کرده است.

باقری افزود: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه برابر تدابیر مقام معظم رهبری با هدف حمایت از اقشارآسیب پذیر و نیازمند منطقه همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغازشده و در مرحله اول این رزمایش ۳۱۳ بسته معیشتی به تعداد یاران امام زمان (عج) در بین خانواده های شناسایی شده شهرک توزیع شد.

وی؛ بسته های معیشتی اهدایی را شامل اقلام برنج، گوشت، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و خرما به ارزش تقریبی ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: ماسک های بهداشتی و موادّ ضدعفونی کننده تهیّه و در اختیار اهالی محترم شهرک قرار گرفت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا مسجد الزهرا(س) شهرک اندیشه تبریز ضمن تجلیل و قدرانی صمیمانه از بسیجیان پایگاه ذوالفقار و اعضای کانون فرهنگی هنری و خیّرین که با مشارکت ارزشمند خود آغازگر رزمایش مؤمنانه هستند؛ خاطر نشان کرد: با توکّل برخدا در تلاش هستیم تا پایان ماه مبارک رمضان روند کمک رسانی به خانواده های محروم منطقه را ادامه دهیم.

کد خبر 922993

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha