خط فکری شهید مطهری بدون التقاط و انحراف است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: خط فکری شهید مطهری با محوریت اسلام ناب محمدی، بدون التقاط و بدون گرایش به جریان ‏های افراطی و انحرافی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع اساتید دانشگاه هنر اسلامی، اظهار داشت: در روزهای بحرانی کرونا مدافعان سلامت در بیمارستان ها و اساتید در سنگر علم و اندیشه نقشی ماندگار از خود به جای گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس شکوه همدلی مردم با اقشار بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا هم بسیار باارزش و زیبا بود و خیران نیک اندیش و مردم نوع دوست ایران و آذربایجان با لبیک به فرمان رهبری، در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به یاری همدیگر شتافتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر نقش آفرینی دانشگاهیان در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: ایده ها و اندیشه های استاد مطهری چارچوبی است که می ‏توان از آن به عنوان بنیان و ریشه رشد و توسعه جامع اسلامی یاد کرد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که عمل به اندیشه های شهید مطهری حرکت در مسیر گام دوم انقلاب را دچار انسداد و رکود نخواهد کرد، تصریح کرد: شهید مطهری یک الگوی تمام عیار برای جامعه است که باید روز به روز تکثیر و گسترش یابد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت آن خط فکری که می ‏تواند انقلاب را از نظر فکری و عقیدتی حفظ و تثبیت کند، همان خط فکری شهید مطهری یعنی اسلام ناب محمدی، بدون التقاط و بدون گرایش به جریان ‏های التقاطی و انحرافی است.

کد خبر 923869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha