توجه به اهلیت افراد در واگذاری کارخانه ها به بخش خصوصی ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یکی از ضرورت های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه ها به بخش خصوصی دانست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در دیدار مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ با انتقاد از برخی واگذاری های غیرکارشناسی صنایع دولتی به بخش خصوصی اظهار داشت: اصل ۴۴ قانون اساسی در عمل به خوبی اجرا نشده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: یکی از ضرورت های رونق و جهش تولید، توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه ها به بخش خصوصی است.

وی افزود: بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف های تکراری منحصر شود بر حل مشکلات صنفی و معیشتی این قشر زحمت کش تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حل ریشه ای مشکلات کارگران افزود: اگر رونق تولید مورد انتظار مقام معظم رهبری محقق شود سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.

آل هاشم با اشاره به شرایط امروز جامعه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: در شرایط کنونی که برخی کسب و کارها تعطیل و کارگران روزمزد بیکار شده اند باید حمایت های معیشتی و کمک های مالی در قالب بیمه بیکاری در اولویت کاری دولت باشد. 

کد خبر 923079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha