منتخبان مردم در مجلس یازدهم گره‌گشای مشکلات مردم باشند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر شناسایی راه های توسعه استان آذربایجان شرقی گفت: منتخبان باید با وحدت و همدلی گره‌گشای مشکلات مردم باشند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار با جمعی از منتخبان مردم در مجلس یازدهم ظهار داشت: انتظار داریم منتخبان باید با وحدت و همدلی گره‌گشای مشکلات مردم باشند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: وکلای ملت در بهارستان با کسب اعتماد مردم، رقابت‌های انتخاباتی را به رفاقت و وحدت تبدیل کرده‌اند و این همدلی گره‌گشای مشکلات ایران اسلامی خواهد شد.

وی با تاکید بر همدلی نماینده مردم و مسوولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان گفت: همت بلند و اقدامات ارزشمند نمایندگان و مسوولان استان در طول ادوار گذشته برای توسعه همه جانبه خطه آذربایجان قابل تقدیر است اما برای رسیدن به ایده‌آل‌های جامعه اسلامی کافی نیست.

آل هاشم افزود: توسعه راه‌های استان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه و تدوین برنامه‌های عملی برای ارتقاء جایگاه تولید و جهش در این بخش از مطالبات به حق مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه منتخبان به‌ویژه عزیزانی که دوره نخست خدمتی را تجربه می‌کنند با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و دیدارهای کاربردی مستقیم با مردم اشراف خود را بر مشکلات و معضلات استان و کشور گسترش دهند تا به یاری حق نمایندگانی شایسته برای استان آذربایجان‌شرقی باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رفع معضلات کسب و کار، توجه به امر صادرات و واردات، رفع مشکلات موسسات کارآفرین جزو اولویت‌های کاری وکلای ملت در بهارستان باشد.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ استان اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات اشتغال مردم استان اقدامات جهادی و موثر داشته باشیم.

کد خبر 923872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha