اهدای۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی از سوی کانون شهدای گمنام تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجّادیّه شهرک سفیر امید تبریز ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به خانواده هایی که کسب و کار آنان بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده است، اهدا کردند.

«حیدر پورعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجّادیّه شهرک سفیر امید با تهیّه و توزیع ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به خانواده هایی که کسب و کار آنان بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده،خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجّادیّه شهرک سفیر امید تبریز گفت: ازآغازشروع بیماری کرونا تاکنون اقدامات مختلفی انجام شده و پس از فرمایشات رهبر معظّم انقلاب،در مرحله اول رزمایش مواسات بعد از اجرای طرح «حواله مهربانی»، توزیع ۵۰ هزارقرص نان و ۲۵۰ عدد غذای گرم؛ امروز در مرحله دوم این رزمایش ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به خانواده هایی  که کسب و کار آنان بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده ، اهداشد.

پورعلی با بیان این که باید ماه رمضان را به یک فرصت برای انجام وظیفه اخوّتی و ایمانی آحاد مؤمنین تبدیل کنیم، افزود: پس از تاکید رهبری مبنی بر حمایت بیشتر از خانواده های محروم، فعّالیّت کانون فرهنگی هنری با کمک خیّرین، هدفمند و بر اساس نیازخانواده ها سرعت بیشتری به خود گرفته است.

وی؛بسته های غذایی و بهداشتی را شامل اقلام برنج، روغن، شیر، پنیر، رب، ماکارونی، قند، موادّ ضدّ عفونی کننده، ماسک؛به ارزش هربسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در این مرحله از رزمایش مبلغ ۴۰ میلیون تومان از محلّ کمک های مردمی که در اختیار کانون بود هزینه کردیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجّادیّه شهرک سفیر امید تبریز همانطور که رهبر معظّم انقلاب فرمودند؛ ما باید عملیّات خدمات رسانی جدّی تری در ماه مبارک رمضان داشته باشیم،تلاش خواهیم کرد با توکّل بر خدا و کمک های خیّرین عزیز، خدمت بیشتری به خانواده های محروم روزه دار ارائه دهیم.

کد خبر 924039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha