تبلیغات دین از حالت سنتی به شکل مدرن تبدیل شود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: باید تبلیغات از حالت سنتی به شکل مدرن تبدیل شود، چرا که امروزه با بهره از ظرفیت هنر می‌توان فرهنگ اسلامی را به بهترین شکل بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیداربا مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: نقش سازمان تبلیغات، جا انداختن بیانیه گام دوم انقلاب است که معتقدم به این بیانیه کم مهری  شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ۱۵ ماه از صادر شدن بیانیه گام دوم انقلاب می گذرد که منشور چهل سال و خط مشی آینده انقلاب و نظام اسلامی در آن به خوبی از سوی مقام عظمای ولایت ترسیم شده است.

آل هاشم خاطرنشان کرد: باید تبلیغات از حالت سنتی به شکل مدرن تبدیل شود، چرا که امروزه با بهره از ظرفیت هنر می‌توان فرهنگ اسلامی را به بهترین شکل بیان کنیم و در این راستا باید خود را به روشهای  روز مجهز نمود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت فضای مجازی در وضعیت کنونی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مجموعه های فرهنگی باید فضای مجازی را جدی بگیرند؛ امروز وظیفه ما این است که از طریق هنر و فیلم، شعر و تئاتر پیام خود را منتقل کنیم.

وی با تأکید بر تلاش برای جوان سازی نهادهای زیر مجموعه‌ها اداره کل تبلیغات اسلامی افزود: فرهنگ استفاده از نیروی جوانی باید در جامعه جاری و ساری شود و در کنار افراد صاحب تجربه جوان ها نیز در رده های مختلف و زیر نظر بزرگان به کار گرفته شوند.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش موثر هیئات مذهبی افزود: هیئت‌های حسینی یک پتانسیل بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی و اسلام هستند و باید تقویت شوند و لازمه آن ارتباط موثر و تنگاتنگ می‌باشد.

کد خبر 925340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha