همت جوانان مسجدی و کانونی در تأمین ۶۰۰ بسته غذایی برای نیازمندان

اعضای کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز با همکاری خیرین منطقه پرواز اقدام به تأمین ۶۰۰ بسته معیشتی و غذایی برای نیازمندان کردند.

«محمود عادلی» در حاشیه اهدای بسته های معیشتی مسجد چهارده معضوم شهرک پرواز تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان؛ اعضای کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز مسجد چهارده معصوم(ع) به همت مرکز نیکوکاری و خیرین منطقه پرواز اقدام به تأمین 600 بسته معیشتی و غذایی برای نیازمندان کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز خاطرنشان کرد: حرکت مؤمنانه و اقدام جهادی جوانان مسجدی و اهالی منطقه در تأمین این بسته های غذایی بسیار ارزشمند بوده است، چنانکه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور در مراسم اهدای این بسته‌ها، حرکت مسجد چهارده معصوم را الگویی برای دیگر مساجد عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که هماهنگی، تعامل و وحدت میان هیأت امنا، امام جماعت، پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی هنری و مرکز نیکوکاری مسجد چهارده معصوم شهرک پرواز همواره زبانزد مردم منطقه و عامل اقداماتی ماندگار بوده است، گفت: فعالیت های کانون همواره با رویکرد مردمی و به فراخور زمان و نیازهای منطقه بوده است.

عادلی با بیان این‌که تمامی فعالان مسجدی و کانون به صورت افتخاری در تأمین و توزیع بسته های معیشتی مشارکت داشته اند، تصریح کرد: این مسجد قبل از ایام شیوع کرونا نیز اقدامات خیریه در زمینه های مختلف از جمله تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تبریز داشته است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و دستگیری از نیازمندان امروز با تأمین بسته های معیشتی در مساجد تجلی یافته است، یادآور شد: این روزها فعالیت شبانه روزی اهالی مسجد برای دستگیری از خانواده های بی بضاعت یادآور دوران دفاع مقدس و عزم همگانی برای تقویت وحدت و یکدلی است.

 

کد خبر 925432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha