انفاق و نوعدوستی نباید محدود در ایام مقابله با بیماری کرونا باشد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که انفاق و نوعدوستی نباید محدود در ایام مقابله با بیماری کرونا باشد، گفت: مشارکت خیرین در امور عام المنفعه فقر را در سطح جامعه از بین می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با ماه مبارک رمضان؛ یک هزار بسته معیشتی در رزمایش همدلی و احسان مومنانه از سوی پتروشیمی تبریز در محلات اطراف پتروشیمی و پالایشگاه تبریز توزیع شد.  

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در مراسم اهدای این بسته های معیشتی، با قدردانی از همت خیرین و دست اندرکاران طرح کمک مومنانه اظهار داشت: چنین اقدامات خیرخواهانه ای موجب خیر و برکت در زندگی مردم و خیران می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که انفاق و نوعدوستی نباید محدود در ایام مقابله با بیماری کرونا باشد، خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین در امور عام المنفعه فقر را در سطح جامعه از بین می برد.

وی با بیان این‌که اجرای طرح های مختلف خیرخواهانه در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، گفت: این افدامات خیر در ماه مبارک رمضان موجب رحمت و غفران الهی برای عموم مؤمنان و خیرین خواهد بود.

همچنین درفشی، مدیر عامل پتروشیمی تبریز در سخنانی اظهار داشت: به همت کارکنان این شرکت توانستیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را با محبت و بصورت خداپسندانه با رعایت کرامت انسانی انجام دهیم.

 

کد خبر 925975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha