توجه به ذائقه مخاطبان در تولید محتوای فرهنگی ضرورت دارد

حجت الاسلام شعبانی گفت: محتوای تولیدی در فضای مجازی را با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان منتشر می کنیم و در این راه از ظرفیت ادارات شهرستانی استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» عصر امروز در دیدار مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی اگر خواهان این است که در عرصه فرهنگ تصمیم گیر و تصمیم ساز باشد؛ باید تعامل حداکثری با نخبه ها داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نخبگان باید این مجموعه را خانه خود بدانند تا از نظرات متخصصان بهره بگیریم و در این راستا اتاق های اندیشه ورز تشکیل شده است که در آینده این طرح تداوم و توسعه می یابد.

شعبانی افزود: تبیین اسلام ناب از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است که در برنامه‌های انجام گرفته، تبیین اسلام ناب مورد توجه قرار گرفته است و بر روی این مسأله تاکید ویژه ای از سوی ریاست سازمان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص قوی شدن در فضای مجازی افزود: محتوای تولیدی در فضای مجازی را با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان منتشر می کنیم و در این راه از ظرفیت ادارات شهرستانی استفاده می کنیم و تاکنون ۲۱ صفحه فعال اینستاگرام داریم که به تولید محتوا و نشر آن می پردازند.

شعبانی با اشاره به اینکه لازمه موفقیت در امر فرهنگ، افزایش سطح دانش و مهارت‌ است، افزود: برای اولین بار در سطح سازمان برای مدیران و کارمندان این سازمان، برنامه‌های محتوایی بصورت مجازی و روزی 2 ساعت طراحی شده و ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر تقویت شبکه‌های موجود سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا ما دیدیم که گروه های جهادی، هیئات مذهبی، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت تمام وقت به میدان آمده و با ضدعفونی معابر، تهیه ماسک و کمک به معیشت مردم با شناسایی و توزیع بسته های غذایی بین آسیب دیدگان از این ویروس سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: هر فکری که می‌خواهد ماندگار شود باید با زبان هنر ارائه شود و ما نیز با ایجاد تعامل با حوزه هنری استان در تلاش هستیم تا مفاهیم انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام را با این زبان ارایه دهیم.

کد خبر 925335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha