اجرای طرح «حواله مهربانی»  به همت کانون فرهنگی هنری  شهدای گمنام

طرح «حواله مهربانی» با هدف تهیه و توزیع ۵۰ هزار قرص نان و ۲۵۰ پرس غذای گرم میان خانواده های نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجادیه تبریز اجرا می شود.

«حیدرپورعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات انجام شده توسط جهادگران کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجادیه شهرک سفیر امید پرداخت و گفت: طرح «حواله مهربانی» و توزیع 50 هزار قرص نان و 250 عدد غذای گرم، بخشی از اقدامات انجام شده به همت کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام می باشد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجادیه شهرک سفیر امید تبریز گفت: جهادگران مسجد در راستای توصیه های مقام معظم رهبری؛ طرح «حواله مهربانی» و توزیع 50 هزار قرص نان و 250 عدد غذای گرم را همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا کرد.

پورعلی افزود: در طرح «حواله مهربانی» به 100 خانواده آسیب دیده از بیماری کرونا به همراه غذای گرم، 100 قرص نان صلواتی و کارت هدیه به مبلغ 100 هزار تومان اهدا شد.

وی ادامه داد: گروه جهادی کانون فرهنگی هنری مسجد سجادیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا و برای مقابله با این ویروس اقدامات مختلفی از قبیل ضدعفونی و گند زدایی و تهیه و توزیع بسته های غذایی و  بهداشتی در بین خانواده های آسیب پذیر کرده است و با شروع ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم با مشارکت خیران نموده که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد سجادیه شهرک سفیر امید تبریز ضمن تشکر و قدرانی از خیرین و نیکوکاران؛ خاطرنشان کرد: بعد از جمع آوری و شناسایی اقشارآسیب دیده از حادثه کرونا که نیازمند کمک بودند تلاش کردیم به صورت محلّی و تحقیق کسانی که تحت پوشش سازمان های حمایتی نبودند را شناسایی کرده و کمک های مردم را در این زمینه جمع آوری نموده و با رعایت شأن آن ها،این کمک ها را در درب منازل این عزیزان تحویل می دهیم.

کد خبر 921091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha