«همدلی مؤمنانه» با توزیع روزانه ۱۰ بسته معیشتی به همّت کانون علّامه طباطبایی

رزمایش همدلی و مواسات همزمان با شروع ماه مبارک رمضان با اهدای روزانه ۱۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند به همّت جهادگران مسجد نورشهرک شهید یاغچیان تبریزآغاز شد.

«صمد توحیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای رزمایش همدلی توسط فعّالان مسجد نور شهرک شهید یاغچیان تبریز با اهدای روزانه 10 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علّامه طباطبایی مسجد نور یاغچیان تبریز گفت: در راستای فرمایش مقام معظّم رهبری ، رزمایش انفاق و همدلی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان با تهیه و توزیع روزانه 10 بسته معیشتی در دومین مرحله از فعّالیّت های مقابله با بیماری کرونا اجرا می شود.

توحیدی افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری با همّت فعّالان مسجد در مرحله اول ۲۵۰ سبد کالا به ارزش ۶۳ میلیون تومان از محل کمک های خیّرین، بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

وی بیان کرد: هر سال در ماه رمضان 100 پرس غذای گرم برای سفره های افطاری روزه داران تهیّه و توزیع می شد؛ اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی بسته های غذایی تدارک و به منظور اطعام در اختیارخانواده ها قرار می گیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علّامه طباطبایی مسجد نور یاغچیان تبریز گفت: خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توسط فعّالان مسجد شناسایی شده است که این بسته ها تا آخر ماه رمضان در میان آن ها توزیع خواهد شد.

توحیدی درخصوص بسته های حمایتی و کمک های مؤمنانه اظهار کرد: تمامی ملزوماتی که در این رزمایش تهیّه شده، بر اساس اقدامات مردمی است و بسته ها دارای کالاهای اساسی و ما یحتاج ضروری بوده که ارزش هر بسته را ۱۵۰هزار تومان عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علّامه طباطبایی مسجد نور یاغچیان تبریز ضمن تقدیر و قدرانی ازخیّرین؛ اظهار امیدواری کرد که با مشارکت بیشتر این عزیزان بتوانیم روزانه بسته های غذایی به تعداد بیشتری تهیّه و در اختیار خانواده های نیازمند روزه دار قرار دهیم.

کد خبر 923524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha