بیش از ۳۸۰ اثر هنری به جشنواره «همه با هم علیه کرونا» ارسال شد

بلاغی گفت: بیش از ۳۸۰ اثر در پنج بخش داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده‌های جذاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «سیدمحمدحسین بلاغی» اظهار داشت: جشنواره هنری مردمی «همه با هم علیه کرونا» که با هدف بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت توسط حوزه هنری استان درحال برگزاری، با استقبال پرشور هنرمندان مواجه شد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: مقرر بود این جشنواره به صورت استانی برگزار شود، اما هنرمندان و هموطنان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این مسئله، نشان از اهمیت دادن مردم و هنرمندان کشور به مسئله مقابله با ویروس کرونا و همچنین اتحاد مثال زدنی در قدردانی از مدافعان سلامت است.

وی ضمن قدردانی از هموطنان به دلیل اهمیت به مسئله فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تشریح کرد: در آثاری که به این جشنواره ارسال شده اهمیت موضوع مقابله با ویروس کرونا و اقدامات موثر و آگاهانه در این خصوص به چشم می‌خورد.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تأثیر هنر و آثار هنری در اشاعه فرهنگ مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: آثار بسیار ارزشمند و فاخری از هنرمندان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و این آثار توسط سه داور در هر بخش، داوری شده که پس از شکست کرونا، طی مراسمی از نفرات برگزیده این جشنواره قدردانی می‌شود. همچنین همه آثار رسیده به جشنواره نیز در فضای مجازی به نمایش گذاشته خواهد شد.

جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» به همت حوزه هنری استان در راستای بیان اهمیت در خانه ماندن و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت برگزار شده و به مرحله داوری آثار رسید.

کد خبر 923345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha