اجرای رزمایش مواسات با اهدای ۲۵۰ بسته غذایی در تبریز

۲۵۰ بسته غذایی به همت کانون فرهنگی هنری و بسیج پایگاه مقاومت مسجد فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز توزیع شد.

«سید احمد موسوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۲۵۰بسته معیشتی با رمز یا فاطمة الزهرا(س) ادرکنی، در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه با هدف تامین نیازهای غذایی و حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

موسوی افزود: تا قبل از شروع رزمایش کمک مومنانه بیش از 100بسته غذایی و بهداشتی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع شده است که کمک و همراهی نمازگزاران،بسیجیان،هیئت امنا و امام جماعت مسجد در این زمینه موثر بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) ادامه داد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه،امروز۲۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های شناسایی شده که از بیماری کرونا دچار آسیب شده اند قرار گرفت.

موسوی؛بسته های غذایی شامل اقلام برنج، گوشت، روغن، رب، ماکارونی، سویا، چای، قند و... به ارزش هربسته 300 هزار تومان عنوان کرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز بنا به توصیه مقام معظم رهبری این رزمایش با همکاری و استقبال خوب نمازگزاران و خیران منطقه شده و به امید خدا در تلاش هستیم تا پایان ماه مبارک رمضان درطی دو مرحله دیگر 300 بسته معیشتی تهیه کنیم تا خانواده های که بر اثر کرونا کسب و کار آنها با خسارت همراه بوده، از کمک مومنانه برخوردار شوند.

کد خبر 919906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha