امام خمینی(ره) اسوه ساده زیستی بود

هیات بانوان فرهیخته مسلمان خارجی روز یکشنبه 27 آذر پس از بازدید از کاخ موزه سعدآباد و حسینیه جماران گفتند: امام خمینی(ره) اسوه ساده زیستی بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هیات بانوان فرهیخته مسلمان خارجی روز یکشنبه 27 آذر،از حسینیه جماران بازدید به عمل آوردند و گفتند: امام خمینی(ره) اسوه ساده زیستی هستند.
 

این هیات بانوان پس از حضور در کاخ موزه سعدآباد از حسینیه جماران بازدید، گفتند: خداوند دنیا را برای همه خلق کرده و باید عادلانه زندگی کنیم و چه خوب بود اگر همه ی حاکمان دنیا هم اینگونه بودند و قدرتشان را در بیان و عقاید درستشان اعمال می کردند نه در زندگی های تجملاتی.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بسیاری از آنها با حالتی بسیار اندوهگین تاسف خودشان را از عدم حضور امام خمینی (ره) و امام خمینی های دیگر در جهان امروز ابراز نمودند و چنان تحت تاثیر زندگی ساده آن امام همام قرار گرفته بودند که می شد تاثیر قدرتمند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را حتی بدون سخن و کلامی در وجودشان حس کرد.


گفتنی است هیات بانوان فرهیخته مسلمان خارجی به دعوت اداره کل زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای شرکت در دوره های آموزشی شجره طوبی به کشورمان سفر کرده اند.


پایان پیام/
 

کد خبر 92153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha