حضور مسئول کانون حسنی یزد در شورای بهداشت و پیشگیری از کرونا در محمدآباد یزد

مسئول کانون حسنی یزد به منظور اقدامات عمومی در مجاورت مسجد در شورای بهداشت و پیشگیری از کرونا در محمدآباد یزد حضور پیدا کرده است.

معصومه جعفرنیا، مسئول کانون حسنی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به اقدامات کانون مسجد در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس کرونا اقدامات متعددی توسط کانون انجام شده است که ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، ضدعفونی کردن مسجد و تهیه لوازم بهداشتی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: با همکاری اعضای کانون و همچنین مردم و اهالی محل کارگاه تهیه ماسک و گان را راه اندازی کردیم که تعدادی زیادی گان و ماسک و لباس های بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها تهیه و ارائه شد.

جعفرنیا بیان کرد: تشکیل شورای بهداشت و پیشگیری از کرونا در مرکزخدمات جامع سلامت محمدآباد از جمله اقداماتی بود که در محل انجام شد و  به واسطه اقداماتی که توسط کانون در این زمینه انجام شده بود مسئول کانون نیز عضو این شورا شد که اقدامات متعددی را نیز انجام داده ایم.

وی گفت: این شورا متشکل از اعضای شورای اسلامی، معتمدین محلی، مسئولان بهداشتی و مسئولان مسجد و کانون است که تاکنون نیز اقدامات بسیار موثری انجام داده است.

مسئول کانون حسنی گفت: اگرچه امروز مساجد به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته هستند اما مردم و اعضای کانون همچون گذشته در راستای فعالیت های خیرخواهانه گام بر می دارند و اقدام به اجرای برنامه های متعددی فرهنگی و هنری و اجتماعی در بسترهای مختلف هستند.

وی بیان کرد: همچنین برنامه های فرهنگی کانون نیز از طریق فضای مجازی انجام می شود و پخش زنده از جزخوانی، ادعیه خوانی و مراسم های مذهبی را از شبکه های اجتماعی دنبال می کنیم.

کد خبر 923191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha