خاطره نگاری فعالیت رسانه ها در زمان کرونا امری ضروری است

جوادیان زاده با اشاره به اهمیت توجه به تجربیات رسانه ها در زمان بحران کرونا گفت: خاطره نگاری فعالیت رسانه ها در زمان کرونا امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» دقایقی پیش در نشست خبری آنلاین خود با خبرنگاران استان یزد با اشاره به این اقدام خانه مطبوعات استان یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری نشست های آنلاین به عنوان نقطه قوتی در فعالیت رسانه های استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: ویروس کرونا تجربه و شرایط جدید برای ما بوجود آورد که رسانه ها با ایفای مسئولیت خود، اطلاع رسانی مناسبی در این جهت داشتند و در قلب بحران به ایجاد شرایط مناسب کمک کردند که این اتفاق مبارکی برای اهالی رسانه بود.

وی افزود: در همه دنیا در زمان بحران رسانه ها سعی می کنند با هم افزایی در جهت اطلاع رسانی درست و صحیح گام بردارند و امروز نیز شاهدیم که مادر کشور و به ویژه استان این گام برداشته شده و ارتباط ها به صورت مجازی و آنلاین صورت می گیرد.

جوادیان زاده بیان کرد: در سال 99 با همفکری اهالی رسانه برنامه های خوب و مبتکرانه در پیش خواهیم داشت که جشنواره های رسانه در قالب جدید و جشنواره های فصلی رسانه ها برگزار می شود.

وی گفت: تاکنون سنت جشنواره ها مبنی بر برگزاری با رویکرد کلی با محصولات رسانه ای بوده اما با توجه به کثرت رسانه ها و محصولات رسانه ای تصمیم گرفتیم که جشنواره ها را کوچکتر و در قالب موضوعات بیشتر و تعداد بیشتر برگزار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: ثبت تجربه به واسطه کرونا یک امر ضروری است که طرحی به عنوان خاطره نگاری بحران را داشته باشیم و این تجربیات رسانه ای را ثبت کنیم تا در آینده در صورت تکرار، از این منابع استفاده کنیم و مدیریت بحران را داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های استان گفت: بعد از ثبت جهانی یزد ظرفیت های بسیار زیادی را در استان داریم که می توانیم در سرفصل های جشنواره ها قرار دهیم زیرا از این طریق می توانیم این شهر را مردم جهان نشان دهیم.

لازم به ذکر است،‌ نخستین ارتباط برخط رسانه های استان یزد با مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان یزد به همت خانه مطبوعات یزد برگزار شد.

کد خبر 924320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha