توزیع بیش از هزار پرس غذای گرم توسط کانون چهارده معصوم امامشهر یزد

کانون چهارده معصوم امامشهر یزد همزمان با لیالی شب قدر بیش از هزار پرس غذای گرم بین مردم توزیع کرد.

جابر رفیعی، مسئول کانون چهارده معصوم امامشهر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی توسط کانون برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون به سمت حضور در فضای مجازی بود که برگزاری دعا، مناسبت های مذهبی و نشست های هم اندیشی سوق پیدا کرد.

رفیعی ادامه داد: در این زمینه نیز با توجه به مشکلات اقتصادی که به این واسطه بوجود آمد تهیه بسته های معیشتی و تهیه غذای گرم با همکاری خیرین منطقه صورت گرفت.

مسئول کانون چهارده معصوم امامشهر یزد بیان کرد: همزمان با شب های قدر تهیه و توزیع بیش از یک هزار پرس غذای گرم انجام شد که بین مردم محل توزیع شد.

رفیعی گفت: سعی ما بر ادامه این فعالیت ها تا پایان ماه مبارک رمضان است که امیدواریم با همکاری خیرین بتوانیم اطعام غذای نیازمندان و محرومان را داشته باشیم.

وی بیان کرد: حضور بچه های مسجد در برنامه های فرهنگی مجازی نیز مورد توجه بود که به خوبی مدیریت و زمان بندی شد.

مسئول کانون چهارده معصوم امامشهر یزد بیان کرد: ضدعفونی کردن مساجد و محلات، تهیه بسته های بهداشتی، تهیه و تولید ماسک، تهیه بسته های معیشتی از جمله اقدامات دیگر ما است که در این مدت انجام شده است.

 

کد خبر 929207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha