توزیع ۱۵۰ بسته ارزاق از سوی دفتر آیت‌الله العظمی فیاض همسو با رزمایش مواسات

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران، ۱۵۰ سبد ارزاق همسو با رزمایش همدلی و مواسات میان نیازمندان توزیع کرد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «سید محمد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جلسات تفسیر قرآن با رعایت نکات بهداشتی به ویژه حفظ فاصله اجتماعی در شب های ماه رمضان در دفتر آیت‌الله العظمی محمد اسحاق فیاض در تهران (واقع در خیابان مجاهدین اسلام، نبش کوچه بهنام)  برگزار شد، اظهار کرد: سایر برنامه های این دفتر نیز به ویژه در حوزه پاسخگویی به سوالات شرعی مردم با رعایت تمام مقررات بهداشتی در این دفتر یپگیری می شود.

 

مسئول دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران افزود: جلسات روضه که به صورت هفتگی و با سخنرانی منبری های نام آشنا و برخی از مداحان  سرشناس کشورمان در این دفتر برگزار می شد در دوره شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار و از طریق پیام رسان سروش پخش می شود.

 

وی اضافه کرد: دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران، در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات و همدلی، 150 سبد ارزاق میان نیازمندان توزیع کرد که شامل برنج، روغن، تن ماهی، رشته ماکارانی، خرما، قند، شکر و چای بود.

 

موسوی گفت: رویکرد دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران در ترویج معارف دینی، برقراری تعامل دوسویه با مردم است بر همین اساس چند کارشناس دینی همه روزه در این دفتر، آماده پاسخگویی به مسائل مستحدثه و ارائه مشاوره های فردی و خانوادگی به مردم به ویژه جوانان و زوج های جوان هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه علمکرد روحانیون و طلاب در خدمت به مردم و مدافعان سلامت از آغاز شیوع ویروس کرونا بسیار برجسته و قابل تقدیر است، اظهار کرد: دشمنان به دنبال ترویج رویکرد اسلام منهای روحانیت از طریق القای دور بودن این قشر از دردها و رنج های مردم هستند درحالی که حرکت جهادی روحانیت در دوره کرونا و انشاءالله تداوم خدمات مخلصانه شان در دوره پساکرونا بهترین پاسخ به این شبهه افکنی ها است. 

کد خبر 930219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha