ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) در گیلان تشریح شد

حجت‌الاسلام اشجری ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) در گیلان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(پنج‌شنبه، ۱ خرداد) در ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استانداری گیلان، ۱۴ و ۱۵ خرداد را فرصتی برای تبیین اندیشه‌های امام(ره) و اعلام حمایت و بیعت مجدد با رهبری دانست و گفت: سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نماد وحدت، همدلی و تحکیم پیوند امت با امام راحل است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر امام(ره) که موجب حیرت جهانیان شده بود افزود: تعیین رهبری به عنوان خلف صالح و جانشین امام(ره) که ۳۱ سال رهبری مقتدرانه، مدبرانه و هوشمندانه داشت در کمتر از ۲۴ ساعت موجب خنثی شدن توطئه‌ها شد زیرا دشمن فکر می‌کرد با رفتن امام(ره) فاتحه انقلاب خوانده است اما با درایت مجلس خبرگان خنثی شد.

 

وی تاکید کرد: وصیت نامه امام(ره) به‌عنوان منشور انقلاب اسلامی در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گرفته و بر آن تمرکز ویژه شود.
 

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه در برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) به‌مانند روز قدس با محدودیت‌هایی مواجه هستیم اذعان کرد: فضای مجازی امروز تبدیل به فضای حقیقی زندگی بشر شده است و باید از این فضا برای برگزاری مراسم ارتحال بهره گیریم.

 

وی از تهیه هشت نماهنگ برای روز قدس خبر داد و گفت: این نماهنگ‌ها از شبکه استانی و شبکه های مجازی پخش شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار بررسی مسائل روز جامعه از نگاه امام شد و از چهره‌های حوزوی و دانشگاهی خواست تا در این زمینه که مورد غفلت قرار گرفته است، فعالیت کنند.

 

کد خبر 931258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha