رشد ۳۰ درصدی اعتبارات در استان ایلام طی سال جاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام از رشد ۳۰ درصدی اعتبارات در استان ایلام طی سال جاری خبر داد و گفت: اولویت اول استان تکمیل طرح های نیمه تمام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « رحمت الله قیصوری» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام از اولویت های اصلی تخصیص اعتبار در سال جاری در استان ایلام است.

 

رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان گفت: امسال یک هزار میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف به استان اختصاص یافته که رشد ۳۰ درصدی اعتبارات عمرانی استان نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

 

قیصوری با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار به طرح های اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و اشتغال از دیگر اولویت‌های استان است، گفت: توزیع اعتبارات در شهرستان های استان نیز آغاز شده و بر همین اولویت ها نیز باید هزینه شود.

 

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد ایلام بر تکمیل طرح های نیمه تمام استان تاکید دارند، بر همین اساس در شهرستان ها نیز اولویت اول باید تکمیل طرح های نیمه تمام باشد.

 

وی گفت: تکمیل پروژهای نیمه تمام و اولویت دار، تکمیل ظرفیت تولید داخلی با تأکید بر ارتقای بهره وری واحدهای تولیدی و استفاده از ظرفیت های بلااستفاده، مولدسازی ظرفیت های بالقوه، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال مولد، بهبود معیشت اقشار آسیب پذیر، بهبود محیط کسب و کار در بخش های مختلف استان  از مهم ترین سیاست ها  و رویکردهای ستاد اقتصاد مقاومتی در استان است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال جدید، دستگاه های اجرایی باید هر چه سریعتر نسبت به تدوین پروژه های جهش تولید اقدام کنند.

 

کد خبر 932590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha