۱۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان ایلام شناسایی شده است

کریمیان با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان ایلام به ۹۳۷ نفر افزایش یافته است بر رعایت اصول و نکات بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سوی شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ظهر امروز(۷ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۹۳۷ نفر  طی شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه بر این اساس، مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تا این لحظه ۶۲ نفر است، ابراز کرد: مورد فوتی جدید متعلق به شهرستان مهران بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا کنون ۷۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، همچنین هم اکنون نیز ۳۳ نفر از مبتلایان در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

 

کریمیان تصریح کرد: تا کنون در شهرستان ایلام ۳۸۴ مبتلا و ۲۰ مورد فوتی، در شهرستان ایوان ۱۳۴ مبتلا و ١۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۶۳ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان دهلران ۸۵ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۵۱ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۲۹ مبتلا و ١ مورد فوتی، در شهرستان آبدانان ۵۸ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۴۰ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۰ مبتلا و ٣ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۴۱ مبتلا و ۳ مورد فوتی و شهرستان هلیلان ۲۲ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه بیشترین آمار ابتلا و فوتی مربوط به شهرستان ایلام است، افزود: طی شبانه روز گذشته در  شهرستان ایلام ۶ مورد، در شهرستان ایوان ۱ مورد، در شهرستان مهران ۱ مورد، در شهرستان دهلران ۱ مورد، در شهرستان دره‌شهر ۲ مورد و در شهرستان آبدانان ۳  مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه هم استانی های عزیز باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند، تصریح کرد: بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس است و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد.

 

کد خبر 932818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha