آغاز فعالیت مرکزهای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از دهم خرداد

افتخاری از آغاز فعالیت مرکزهای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از دهم خرداد، خبر داد و گفت: همه مركزهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فارس و شیراز از روز شنبه دهم خرداد ماه فعال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در جمع خبرنگاران ضمن تجلیل از مربیان فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس که در طرح «پیک امید مجازی» فعال بودند، گفت: انتظار اینست که همه مربیان در این طرح حضور مثمر ثمر داشته باشند و در این شرایط کرونایی که اعضا در قرنطینه هستند، را تنها نگذارند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح، تاکید بر «در خانه ماندن» توسط کودکان و نوجوانان است، افزود: روحیه نشاط اجتماعی اعضا با طرح «پیک امید مجازی» تقویت می شود.

وی افزود: با توجه به بخشنامه ارسالی از سوی معاونت توسعه مدیریت، همه مركزهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فارس و شیراز از روز شنبه دهم خرداد ماه فعال خواهند بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجوزهای دورکاری و شیفت بندی مربیان لغو شده و این افراد مربیان مسئول مركزها هم به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توانند با مكاتبه با دفتر استان ساعت كاری را به بعدازظهر منتقل كنند.

کد خبر 932844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha