۱۲ هزار غذای گرم بین نیازمندان نهبندان در ماه رمضان توزیع شد

خطیب زاده گفت: در طول ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۱۱ هزار و ۹۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان نهبندان توزیع شده است.

«علی خطیب زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در بیرجند با اشاره به لبیک کمیته امداد به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با کمک مومنانه و رزمایش همدلی اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقداماتی از سوی کمیته امداد شهرستان نهبندان برای دستگیری از نیازمندان آغاز شد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان با بیان اینکه در این مدت ۷۴ حامی برای ۴۱۴ یتیم و فرزند محسنین جذب شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اقدام به صورت مجازی و تلفنی انجام شده است، گفت: میزان مشارکت حامیان در این مدت بیش از ۸۳۷ میلیون و ۵۱ هزار ریال بوده است

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح «اطعام مهدوی» از سوی کمیته امداد و کمک های خیرین، ۱۱ هزار و ۹۵۰ پرس غذا با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۶ میلیون ریال تهیه و در اختیار نیازمندان و همچنین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته است.

 

خطیب زاده با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار و ۳۵۴ بسته‌ غذایی به ارزش ریالی بیش از چهار میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال در بین خانواده‌ تحت پوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان توزیع شده است، عنوان کرد: در مجموع از ابتدای ماه رمضان مبلغ بیش از پنج میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال از سوی خیرین و نیکوکاران برای حمایت از نیازمندان و مددجویان کمک نقدی و کالایی شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان از توزیع ۲۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند و در شرف ازدواج نقاط محروم نهبندان به مناسبت عید فطر خبر داد و گفت: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی ۱۵۰ میلیون ریال است که در مجموع چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

 

کد خبر 932945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha