بیشترین آسیب از کرونا به واحدهای خرد صنفی بوده است

فقیهی با بیان اینکه بیشترین آسیب از کرونا به واحدهای خرد صنفی بوده است، گفت: این تسهیلات شاید جبران بخشی از خسارت ناشی از کرونا به واحدها برای حفظ اشتغال باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «هوشیار فقیهی» عصر امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما درباره شرایط دریافت تسهیلات کرونایی به ارائه توضیحاتی پرداخت.

 

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در حوزه اصناف برای استفاده از امکانات بیشتر برای واحدهای صنفی به وام اکتفا کرده ایم، افزود: این در حالی است که این حوزه نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

 

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب از کرونا به واحدهای خرد صنفی بوده است، گفت: این تسهیلات شاید جبران بخشی از خسارت ناشی از کرونا به واحدها برای حفظ اشتغال باشد.

 

فقیهی با بیان اینکه براساس لیستی که روز گذشته ابلاغ شده است 7 هزار  و 700 هزار میلیارد تومان از سهم 40 هزار میلیارد برای حوزه صنفی بوده است، گفت: این درحالی است که حوزه های صنفی که مشمول 13 رسته شده اند683 هزار و 288 واحد صنفی دارای پروانه بوده است

 

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور تسهیلات با سود 12 درصد موافقت شده است اما سرعت عمل در پرداخت ها می تواند به حفظ واحدهای صنفی کمک کند./

 

 

کد خبر 932957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha