تلاش پلیس در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است

«فتح الله حقیقی» با بیان اینکه تلاش های شبانه‌روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است، گفت: نیروی انتظامی با تلاش‌های مجاهدانه در ماموریت‌های محوله همیشه خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، استاندار زنجان در دیدار با سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: امنیت بدون همکاری و همیاری مردم با پلیس امکان پذیر نیست که فرماندهی انتظامی استان، خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی را همه ساله به خوبی انجام می‌دهد.

 

فتح الله حقیقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت افزود: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم نقش خود را در تامین امنیت و آرامش بشناسند و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل تلاش‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی و سایر کارکنان نیروهای مسلح، امنیت در استان در حد بسیار مطلوبی قرار دارد، بیان داشت: زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است.

 

استاندار زنجان تصریح کرد: مبارزه مجاهدانه و شبانه‌روزی پلیس با جرائم، قاچاق مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت از شاخص‌های برتر نیروی انتظامی بوده که پلیس با تلاش‌های مجاهدانه در ماموریت‌های محوله همیشه خوش درخشیده است.

 

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در تامین نظم و امنیت، خاطر نشان کرد: امنیت موجود در استان امنیتی پایدار است که همه برای حفظ و ارتقای آن تلاش می‌کنند.

 

رئیس شورای تامین استان زنجان، تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص را دو ویژگی ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی استان بیان و اظهار داشت: رضایتمندی مردم و مسؤولان از نیروی انتظامی از شاخصه‌های مطلوب امنیت در استان است.

 

کد خبر 932989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha