رهنمودهای رهبری و اراده مردم مهمترین عامل مهار ویروس کرونا در کشور بود

دهشیری با اشاره به ناکام ماندن غرب در مقابله با ویروس کرونا گفت: رهنمودهای رهبری و اراده مردم مهمترین عامل مهار ویروس کرونا در کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « غلامرضا دهشیری» دقایقی پیش در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان بافق گفت: با انتصاب رئیس قوه قضائیه شاهد تحولی در دستگاه قضا و ایجاد امید در دل مردم بودیم و در شرایطی که هر روز شاهد پمپاژ یاس و ناامیدی در دل مردم بودیم با این انتصاب تحولی به وجود آمد و امید مردم به حاکمیت ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: دستگاه قضایی  باید به صورت تمام قد در این مسیر حرکت کند.

رئیس دادگستری یزد بیان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه قضا و همچنین قوه مجریه شاهد تحولات بیشتر در کشور باشیم.

وی افزود: قانون عادلانه است و اگر عدالت حاکم شود در جامعه شاهد بهبود کارآیی و اعتماد مردم می شود و شاهد پیشرفت روز به روز در کشور می شویم.

دهشیری ادامه داد: مقام معظم رهبری با انتصاب رئیس قوه قضائیه رهنمودهایی را ارائه کردند که در صورت تحقق این رهنمودها شاهد تعال جامعه خواهیم بود.

وی گفت: مردمی بودن دستگاه قضا یکی از این تاکیدات بود بدین معنی که مردم باید احساس عدالت کنند و تکلیف ما زمانی محقق می شود که ما حرف مردم را بشنویم.

رئیس دادگستری یزد ادامه داد: دسترسی آزاد مردم به دستگاه قضا از تاکیدات دیگر ایشان بود بدین معنی که اراده، عزم قضات و کارکنان دستگاه قضا می توانند به خوبی با مردم ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: این اراده قضا و همکاری کارکنان دستگاه قضا ناممکن ها را ممکن می کند که نمونه آن را مقابله با ویروس منحوس کرونا شاهد بودیم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری به مهار ویروس رسیدیم و جامعه غربی که دم از تمدن می زد امروز خود را نشان داد.

دهشیری بیان کرد: انقلابی بودن قوه قضائیه نیز از دیگر تاکیدات رهبری بود بدین معنی که در رسیدگی به پرونده ها تفاوتی قائل نشوند و تصمیم قاطع داشته باشند.

وی افزود: وظیفه ما سنگین است که امیدواریم بتوانیم در کنار دو قوه دیگر کشور را به سمت تعالی سوق دهیم و در دل مردم نیز امید ایجاد کنیم.

در پایان این مراسم نیز از زحمات اعتباری قدردانی شد و دهقان به عنوان دادستان جدید شهرستان بافق معرفی شد.

کد خبر 933031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha