وجود یک مجلس انقلابی، مکمل اقدامات قوه قضاییه انقلابی است

دهشیری گفت: برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و سرعت بخشیدن به تعالی کشور، نیازمند همکاری، تعامل و همسویی قوای نظام بالاخص دو قوه قضاییه و مقننه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «غلامعلی دهشیری» در دیدار با نمایندگان منتخب مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تفکر انقلابی، حرکت جهادی و  عزم جدی برای سامان دهی وضع موجود بر اساس گفتمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، ضرورت امروز جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با انتصاب آیت الله رئیسی، یک قوه قضاییه، پویا، انقلابی و پای کار در میدان، شکل گرفت که نگاه مردم را نسبت به این قوه تغییر داد و امید ها را در دلها زنده کرد و امروز هم همه مردم امیدوارند مجلس جدید نیز با رویکرد عزتمند انقلابی در میدان عمل باشد و برای مردم و نظام اسلامی اثر گذار واقع شود.

این مقام قضایی با اشاره به رسالت قانونگذاری مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: انتظار می رود نمایندگان مجلس جدید با عزم جدی و جهادی پای کار قرار گیرند و با شناسایی و اصلاح قوانین دست و پا گیر در عرصه تولید و صنعت، مقدمات شکل گیری رونق و جهش تولید را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، بر شناسایی دقیق خلأ های قانونی تأکید کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از مسائلی که مردم را امیدوار و گام های توسعه کشور را سرعت می بخشد، رفع خلأ های قانونی و از بین بردن زمینه های فساد و رانت است که باید نسبت به آن اهتمام داشت.

وی ارتباط بیشتر نمایندگان مجلس با مجموعه قضایی را خواستار شد و بیان داشت: ارتباط نمایندگان مجلس با قضات مجرب دادگستری که به صورت ملموس و عملی با قوانین در ارتباط هستند می تواند بر غنای علمی قانونگذاری در مجلس بیافزاید.

دهشیری با ارائه و تقدیم فی المجلس 5 طرح تدوین شده به نمایندگان منتخب مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنیه علمی و دانشگاهی تعدادی از قضات دادگستری استان یزد در کنار تجربه عملی سنوات تعدادی از آنان به تدوین این 5 طرح در معاونت منابع انسانی دادگستری منجر شد که امید است راهگشا در اصلاح برخی از امور واقع شود.

 

کد خبر 925908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha