امید بخشی، جلب اعتماد مردم و خدمت صادقانه ازمهمترین وظایف دستگاه قضا است

عرشیان گفت: مهمترین وظایف دستگاه قضا در جهت عدل و امنیت جامعه امیدبخشی،جذب،جلب اعتماد مردم و خدمت و تلاش های ارزنده ای است که به آنها میکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا عرشیان» در نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه امیدبخشی و امید آفرینی رایکی از  محورهای مهم این قوه دانست وبیان داشت: لازمه جلب اعتمادعمومی اجرای عدالت است و همه باید دراین زمینه مجدانه تلاش کنند.

این مقام قضائی در خصوص برنامه های دستگاه قضائی اظهار داشت: برنامه های دستگاه قضا شامل درون سازمانی در جهت ارائه فعالیت های کارکنان اداری و قضائی به مردم و برون سازمانی جهت جلب و اعتماد مردم و آگاهی بخشی ایشان از برنامه های این دستگاه است.

وی تصریح کرد: مردم باید در جریان اقدامات انجام شده توسط دستگاه قضایی قرار گیرند و از مجاهدت‌های این دستگاه در عرصه اجتماع آگاه شوند چرا که برای اعتماد سازی در بین آنها، توجه به این مهم حائز اهمیت است.

عرشیان در تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه ابراز کرد: برگزاری مصاحبه مطبوعاتی، رادیو و تلویزیونی، دیدار اعضای شورای قضائی استان با امام جمعه، برگزای جلسه مشترک شورای قضائی و اداری استان، دیدار با نخبگان، روحانیون و دانشگاهیان از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

این مقام مسئول در خصوص اهداف این جلسات یادآور شد: هدف اصلی این جلسه یادآوری و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و نیز تلاش و خدمت خالصانه به مردم است.

لازم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، تمامی برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 936905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha