رزمایش «مواسات و همدلی» در مقیاس معنوی اثرگذاری بالایی دارد

آیت الله حسینی با اشاره به برگزاری رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه»، گفت: شاید کمک ها در مقیاس مادی و فیزیکی اندک باشد، ولی در مقیاس معنوی اثرگذاری بالای تربیتی، اخلاقی و حتی سیاسی هم دارد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» با اشاره به برگزاری رزمایش «مواسات، همدلی مومنانه» در استان کهگیلویه و بویراحمد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار داشت: در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» به افراد آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا، بحمدلله در استان کهگیلویه و بویراحمد حرکت بسیار عظیمی برای مساعدت به اقشار آسیب پذیر شکل گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این رزمایش یک حرکت تاریخی، خیزش و مساعدت بزرگی در عرصه بحران کرونا برای نیازمندان محسوب می شود، اظهار داشت: در رزمایش کمک مومنانه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، کمک های زیادی جمع آوری شد.

 

وی یادآور شد: شاید این کمک ها در زمان توزیع بین خانواده ها اندک به نظر برسد، ولی آثار اجتماعی، تربیتی، اخلاقی و سیاسی آن بسیار بالا است.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه وقتی انفاق در راه خدای متعال باشد، اثرگذاری لازم را در جامعه خواهد داشت، اضافه کرد: وقتی این کار انجام گرفت، یک سوره در شان اهل بیت (علیهم السلام) نازل شد که این موضوع ارزش کار را نشان می دهد.

 

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: شاید کمک ها در مقیاس مادی و فیزیکی اندک باشد، ولی در مقیاس معنوی اثرگذاری بالای تربیتی، اخلاقی و حتی سیاسی هم دارد.

 

وی گفت:در این وادی دشمنان، مخالفین و معاندین نظام در تلاش برای بهره برداری از بیماری کرونا بودند که مردم را در برابر نظام قرار دهند، ولی به لطف الهی، هدایت مقام معظم رهبری، تلاش مردم و گروه های مختلف این توطئه ها ناکام ماند.

کد خبر 933382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha