طرح غربالگری بالینی کرونا دانش آموزان مدارس روستایی آغاز شد

شریفی گفت: طرح غربالگری بالینی کرونا دانش آموزان مدارس روستایی شهرستان مشگین شهر در خانه های بهداشت روستایی آغاز شد.

«حسین شریفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح غربالگری بالینی کرونا دانش آموزان مدارس روستایی شهرستان مشگین شهر در خانه های بهداشت روستایی آغاز شد.

 

 

مدیر شبکه بهداشتی درمانی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: این تست بالینی همراه با توزیع ماسک در بین دانش آموزان توسط بهورزان خانه های بهداشتی همراه است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: آموزش های اولیه برای مقابله با بیماری کرونا برای دانش آموزان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از دیگر موارد آموزشی برای مصونیت دانش آموزان از بیماری کرونا است.

 

شریفی افزود: این طرح در بین دانش آموزان روستاهای «لگران» و «وراغول» انجام شده و بزودی در سایر روستاهای این شهرستان به صورت کامل انجام خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گام مهمی در آموزش دانش آموزان برای مقابله با بیماری کرونا برداشته باشیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی زنجیره انتقال این ویروس را در مناطق روستایی این شهرستان قطع کنیم.

 

مدیر شبکه بهداشتی درمانی شهرستان مشگین شهر تاکید کرد: مردم با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سهم عمده ای در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می توانند داشته باشند.

کد خبر 933522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha