تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات جهادی بانوان در ایام کرونا

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه از گذشته حرکت های انقلابی جمعیت بانوان، به کمک انقلاب آمده است و بعد از پیروزی انقلاب و در صحنه های مختلف هم آقایان و هم بانوان حضور فعالانه داشته اند از اقدامات جهادی بانوان در ایام شیوع کروناویروس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» پیش از ظهر امروز (۱۰ خرداد) در دیدار با جمعی از همسران طلاب فعال در امر تولید ماسک و کالاهای پزشکی اظهار داشت: در سال های اخیر چه در سیل، زلزله و دیگر حوادث طبیعی حضور اهل علم و طلاب در صف مقدم ایثار و همکاری با مردم بسیار نقش جهادگرانه منتج به پیروزی ارزش های انقلاب اسلامی دینی و ایمانی بر وسوسه های شیطانی پشت مرز و داخل کشور داشته است.

 

به گفته امام جمعه بیرجند، از گذشته حرکت های انقلابی جمعیت بانوان، به کمک انقلاب آمده اند، بعد از پیروزی انقلاب و در صحنه های مختلف هم آقایان و هم بانوان حضور فعالانه داشته اند.

 

وی افزود: حضور 14 هزار از اهالی اهل علم در قضیه ویروس کرونا و کمک به مردم در مسائل درمانی و بهداشتی و همچنین غسل و تدفین میت که در واقع یک میدان مین بود از مرض ناشناخته ویروس کرونا، طبعا جای تعجب نیست که همسران گرامی طلاب احساس مسئولیت کنند و در یک جهاد فرهنگی شرکت کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه نقش طلاب و خانواده های گرامیشان یک نقش فرهنگی است که مهمترین مسئله انسان است و در صحنه های میدانی خودش را نشان می دهد، گفت: ایران اسلامی دارای فرهنگ پیامبران، ایثار و ائمه هدی است و با اینکه از اول انقلاب تاکنون در محاصره اقتصادی بوده ایم، اما در مسئله ویروس کرونا خوش درخشیدیم و فرهنگ خود را به جهان نشان دادیم.

 

وی اضافه کرد: دشمنان فکر می کردند که اولین کشوری که در رابطه با ویروس کرونا از پا در خواهد آمد، ایران خواهد بود اما دیدند همان تحریم و ویروس آنها را شکست داد و ما را به خاطر غنای فرهنگی پیروز میدان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: در اسلام شناسی، خداوند دینش را به گونه ای قرار داده است که خانم ها می توانند اوقات و لحظات زندگی خود را به گونه ای سپری کنند که تمامش عبادت باشد و آن زمانی است که همراه با بینش و بصیرت باشد.

 

وی با بیان اینکه دشمن در سیستم الکترونیکی خود تا خانه های ما پیش آمده و فرزندانمان را سرگرم می کند لذا ما نیز باید آنچه داریم را تبیین کنیم و دستاوردهای فرهنگی را برای جامعه بازگو کنیم، تاکید کرد: اگر می گوییم شرق و غرب معنا شرق و غرب جغرافیایی نیست بلکه یک اصطلاح است زیرا خیلی ها هستند که در شرق زندگی می کنند که دلشان با اسلام است و خیلی ها نیز در جمهوری اسلامی زندگی می کنند که دلشان با اروپا و آمریکا و ترامپ است.

 

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: در تقابل فرهنگ، دستاوردهای فرهنگی باید به گوش ملت ها برسد، لذا همانطور که آنها سعی می کنند اسلام را با یک چهره بد، زشت، نوکر صفت و غارتگر داعشی معرفی کنند شما باید چهره واقعی اسلام را نشان دهید تا دیگران راه را اشتباه نروند و این یک تکلیف است که بر عهده شما است.

 

وی یادآور شد: امروز که به تعبیر دشمن همه گزینه ها را روی میز دارد تا به اسلام ضربه بزند، ما نیز باید در مقابل به هر نحوی که می توانیم پیام صحیح و رسای اسلام را به گوش ملت ها برسانیم تا از دام شیاطین آخرالزمانی آزاد شوند.

 

کد خبر 933558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha